kylewithenvy:

looktothenightstar:

kylewithenvy:

[Ring Txt] thx for the coords, I’ll meet you guys there

[TXT] well you can just cross the border and get your back bacon

[TXT] i’ll see you soon

[TXT] and thanks

[Ring Txt] de nada, Mar’i.

[TXT] no kyle, significa todo para mi

kylewithenvy:

looktothenightstar:

[TXT] i’ve forwarded them to red robin already

[TXT] they’re in portland, so your hipster self should be pleased

[TXT] except i need you to stop doing that thing you’re doing

[Ring Txt] portland??? oh man, I wanted Canadian bacon.  guess I’m gonna have to content myself with natural-raised, free-foraging, organic, rustic bacon with an ethical philosophy instead

[Ring Txt] thx for the coords, I’ll meet you guys there

[TXT] well you can just cross the border and get your back bacon

[TXT] i’ll see you soon

[TXT] and thanks

kylewithenvy:

looktothenightstar:

[TXT] he gave roy a canadian passport so i’m gonna have to figure out what the hell is going on there

[TXT] yeah by yelling i am being very specific, not just general yelling, i don’t play that

[TXT] i’m setting up a remote zeta near the coords batman sent 

[TXT] i’m heading down asap

[Ring Txt] canadian, eh

[Ring Txt] lo siento just practicing my accent

[Ring Txt] send me the coords and I’ll meet you there. I’ll be all aboot the incognito, hoser

[TXT] i’ve forwarded them to red robin already

[TXT] they’re in portland, so your hipster self should be pleased

[TXT] except i need you to stop doing that thing you’re doing

kylewithenvy:

looktothenightstar:

[TXT] in the grand scheme of shit he’s probably gonna yell at me about when i see him in person, that is so low on the list

[Ring Txt] I’m down with this plan.  Red Robbo’s great to work with

[Ring Txt] also Zee is right when she said you are more important than this important mission he’s on which I know is supposed to be about you but isn’t actually YOU so I hope you don’t think he’s right to yell at you, I just hope you guys can work stuff out and start healing and yeah okay I promise I’ll shut up about this now forever

[Ring Txt] ready when you are, I’m gonna practice my scanning/tracking/heat-signature/high-level surveillance techniques on the WT while Ramzeezy’s in school

[TXT] he gave roy a canadian passport so i’m gonna have to figure out what the hell is going on there

[TXT] yeah by yelling i am being very specific, not just general yelling, i don’t play that

[TXT] i’m setting up a remote zeta near the coords batman sent 

[TXT] i’m heading down asap

[Encrypted text] I got Roy a Canadian passport with RFID about a week ago. [Encrypted text] Didn't ask questions. I'm sorry it caused you trouble though.

timothythebrave:

looktothenightstar:

timothythebrave:

looktothenightstar:

[ENCRYPTED TXT] how do you know it caused me trouble?

[ENCRYPTED TXT] have you been reading my messages, timothy

Shoot, was she angry? Tim taps his fingers on his leg trying to imagine Mar’i’s non-verbal reaction along with her words.

[Encrypted text] I’m legal and have a lot of undercover expierence. I take it you need those skills for something?

[ENCRYPTED TXT] I’m about to go find Roy and Bruce and Kyle both want me to take someone

[ENCRYPTED TXT] Got anything on the docket for the next week or so?  

[Encrypted text] Nothing I can’t get out of if I want to.

[Encrypted text] Where and when exactly do you want me to be?

[Encrypted text] Why not take one of them with you?

[ENCRYPTED TXT] GL is coming

[ENCRYPTED TXT] I’m having a remote zeta set up in an empty apartment.  I’ll forward you coordinates if you’re in.

kylewithenvy:

looktothenightstar:

[TXT] listen i don’t have time to interview for another partner on this. My partner is already in there.

[TXT] do you want to come?

[Ring Txt] you can have more than one partner

[Ring Txt] not romantically of course but

[Ring Txt] no wait what’m I saying of course you can have a billion of all types of partners romantic or not but wow I’m rambling

[Ring Txt] I’d love to come. Roy’ll probably be pissed as hell, but I’d rather he directed it at me than at you and that’s not some chivalry BS I just mean you deserve one small break in alla this hooplah

[Ring Txt] giant green nightlights aren’t ideal for undercover stuff but

[Ring Txt] lemme know what you decide. Im here for you

[TXT] okay up front warning my connection is a pimp who i know through some of the sex workers i’ve been working with

[TXT] also red robin might be coming

[TXT] as in kid is great with tech so if we all three go, you’re ranged surveillance, and i’m in the heat of it

[TXT] sound good?

[TXT] and man, who cares if roy is mad?  i’m not gonna bust his operation, i’m just gonna expedite whatever the hell he’s up to so he can come back if he wants

[TXT] in the grand scheme of shit he’s probably gonna yell at me about when i see him in person, that is so low on the list

[Encrypted text] I got Roy a Canadian passport with RFID about a week ago. [Encrypted text] Didn't ask questions. I'm sorry it caused you trouble though.

timothythebrave:

looktothenightstar:

timothythebrave:

looktothenightstar:

[ENCRYPTED TXT] how do you know it caused me trouble?

[ENCRYPTED TXT] have you been reading my messages, timothy

Tim cringes.

[Encrypted text] I didn’t read your messages.

[Encrypted text] I heard things about you and Roy. Figured he needed the passport to get away or do something brash, again

[Encrypted text] Usually I don’t meddle, but with everything that’s going on we can’t afford impulsive behaviour that might endanger one of us.

[ENCRYPTED TXT] glad to know i’m the water cooler gossip

[ENCRYPTED TXT] and thanks for the info

Five minutes later

[ENCRYPTED TXT] you’re legal, right?  how good are you at undercover?

Shoot, was she angry? Tim taps his fingers on his leg trying to imagine Mar’i’s non-verbal reaction along with her words.

[Encrypted text] I’m legal and have a lot of undercover expierence. I take it you need those skills for something?

[ENCRYPTED TXT] I’m about to go find Roy and Bruce and Kyle both want me to take someone

[ENCRYPTED TXT] Got anything on the docket for the next week or so?  

[Encrypted text] I got Roy a Canadian passport with RFID about a week ago. [Encrypted text] Didn't ask questions. I'm sorry it caused you trouble though.

timothythebrave:

looktothenightstar:

[ENCRYPTED TXT] how do you know it caused me trouble?

[ENCRYPTED TXT] have you been reading my messages, timothy

Tim cringes.

[Encrypted text] I didn’t read your messages.

[Encrypted text] I heard things about you and Roy. Figured he needed the passport to get away or do something brash, again

[Encrypted text] Usually I don’t meddle, but with everything that’s going on we can’t afford impulsive behaviour that might endanger one of us.

[ENCRYPTED TXT] glad to know i’m the water cooler gossip

[ENCRYPTED TXT] and thanks for the info

Five minutes later

[ENCRYPTED TXT] you’re legal, right?  how good are you at undercover?

[Encrypted text] I got Roy a Canadian passport with RFID about a week ago. [Encrypted text] Didn't ask questions. I'm sorry it caused you trouble though.

[ENCRYPTED TXT] how do you know it caused me trouble?

[ENCRYPTED TXT] have you been reading my messages, timothy

http://kylewithenvy.tumblr.com/post/97662428637/looktothenightstar-txt-me-at-50-is-still ▷

looktothenightstar:

[TXT] me at 50% is still 300x better than any punk-ass gang, come on

[TXT] i don’t need a lead, i’ve got batman

[TXT] he’s gone off half-cocked doing something he thinks needs doing and i’ll be damned if i’m gonna sit around and wait for him to come back full of more…

[TXT] yeah well at that point i didn’t know what he was doing

[TXT] and he hadn’t tried to contact me at all

[TXT] but let’s be real, sneaking too many people in to recover one person who might be a-okay is not a smart idea

[TXT] i can handle meta gangs if that’s what they are. I was in one ffs

[TXT] bats is my lead, i mean. But leads just point you in a direction, and bats gave me a two-block radius, so he’s even better

[TXT] listen i don’t have time to interview for another partner on this. My partner is already in there.

[TXT] do you want to come?

[TXT] raincheck on the beach [TXT] i'm going to find roy

kylewithenvy:

[Ring Txt] alone?  you’re technically still supposed to be on bedrest

[Ring Txt] I’m not trying to stop you, I’m just saying you’re not at 100% or even 90% rn

[Ring Txt] you got a lead?

[TXT] me at 50% is still 300x better than any punk-ass gang, come on

[TXT] i don’t need a lead, i’ve got batman

[TXT] he’s gone off half-cocked doing something he thinks needs doing and i’ll be damned if i’m gonna sit around and wait for him to come back full of more bullet holes

[TXT] i don’t even give a shit if we’re supposed to be fighting or whatever, i’m bringing him back regardless of how he feels about me

[TXT] i’m a real stubborn piece of shit like that

[TXT] and you were right, i don’t wait

neverwasoneforgrandgestures:

looktothenightstar:

neverwasoneforgrandgestures:

looktothenightstar:

[ENCRYPTED TXT] yeah

[ENCRYPTED TEXT] Go with someone.

[ENCRYPTED TXT] I am going to be with someone.  Roy.

[ENCRYPTED TEXT] He reconnected with someone he knew in his teens. Affiliated with the Southend gangs.

[ENCRYPTED TEXT] I’ll send the coordinates now.

[ENCRYPTED TEXT] Take someone with you.

[ENCRYPTED TXT] I know some girls who have connections in Southend, I’ll start there

[ENCRYPTED TXT] I’m putting in a dermal tracker

neverwasoneforgrandgestures:

looktothenightstar:

neverwasoneforgrandgestures:

looktothenightstar:

[ENCRYPTED TXT] yeah

[ENCRYPTED TEXT] Are you going to go after him?

[ENCRYPTED TXT] yeah

[ENCRYPTED TEXT] Go with someone.

[ENCRYPTED TXT] I am going to be with someone.  Roy.

[ENCRYPTED MSG] Can you send me Roy's last known coordinates?

neverwasoneforgrandgestures:

looktothenightstar:

neverwasoneforgrandgestures:

[ENCRYPTED MESSAGE] Did he contact you?

[ENCRYPTED TXT] yeah

[ENCRYPTED TEXT] Are you going to go after him?

[ENCRYPTED TXT] yeah

[ENCRYPTED MSG] Can you send me Roy's last known coordinates?

neverwasoneforgrandgestures:

[ENCRYPTED MESSAGE] Did he contact you?

[ENCRYPTED TXT] yeah